نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2802
-
الف
+

اختصاصی: بازدید رئیس رادیو تلویزیون ملی افغانستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2

رئیس عمومی رادیو و تلویزیون ملی افغانستان از شبکه آی فیلم بازدید کرد.

رییس عمومی رادیو تلویزیون ملی افغانستان پیش از چاشت امروز از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 بازدید کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمد زرین انزور» رییس عمومی رادیو تلویزیون ملی افغانستان پیش از چاشت امروز چهارشنبه 30 عقرب 1397 هجری خورشیدی از شبکه آی فیلم بازدید کرد. 

آقای انزور در دیدار با مسئولین و کارمندان آی فیلم 2 ضمن تشکر از اقدامات اثرگذار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، خواستار توسعه همکاری های فی مابین شد. 

وی با اشاره به وجود بسترهای فراوان همکاری تصریح کرد : رادیو تلویزیون ملی افغانستان آمادگی دارد تا از ظرفیت های موجود در این رسانه برای همکاری های دوامدار و دوستانه با کشور دوست و برادر ایران بهره بگیرد.

رییس عمومی رادیو تلویزیون ملی افغانستان ضمن ابراز خرسندی از سفر به تهران ، اظهار داشت : با آقای داکتر علی عسگری ، رییس رسانه ملی ایران تفاهماتی صورت گرفته که مقرر شد طی ماه های اخیر پس از بررسی های کارشناسی به صورت رسمی از سوی طرفین تنفیذ و اجرا شود.

محمد زرین انزور ابراز امیدواری کرد : با تحقق تفاهمات دو جانبه بین رسانه های ملی افغانستان و ایران ، روابط رسانه ای دو کشور به شکل گسترده ای افزایش یابد.

گفتنی است آقای انزور ضمن بازدید از کانال آی فیلم 2 ، حضور کارشناسان متخصص از افغانستان در این رسانه را به فال نیک گرفت و از اقدام آی فیلم برای استفاده از ظرفیت های افغانستانی قدردانی نمود.

در این دیدار «ناصر حجازی فر» مدیر کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نیز ضمن خوش آمد گویی به آقای انزور و هیئت همراه ، ابراز داشت : آی فیلم 2 آمادگی کامل دارد تا در بخش های گوناگون با رسانه ملی افغانستان همکاری دوامدار داشته باشد . 

مدیر کانال تلویزیونی آی فیلم 2 خاطر نشان کرد: آی فیلم 2 مصمم است تا با همکاری رادیو تلویزیون ملی افغانستان ، تصویر واقعی و عاری از هرگونه خشونت از افغانستان زیبا را به جهانیان نمایش دهد.

ح ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر